20 Haziran 2012 Çarşamba

4 YIL ÖNCE BUGÜNNNNN.....

4 Yıl önce bugün anne oldum.Anne olmayanların kesinlikle bilemeyeceği bir duyguyu yaşadım.Beklenen tarihten 5 hafta önce gelen Yağız oğlan 48 cm 2740 grdı.Günlerden cuma saat 13:35 de sesini duydum çok çirkin bir oğlun oldu dediler.Sütümün geç gelmesi Yağız'ın şekerinin düşmesi,sarılık olması derkennnn ne zaman emekleyecek ne zaman yürüyecek ne zaman konuşacak vs.vs.vs....günler haftaları ,haftalar ayları,aylar yılları kovaladı ve tam 4 yıl geçti...2 ay sonra tekrar anne olacağım tek çocuklu hayattan iki çocuklu hayata geçiş yapacağız.
 Bu 4 yılın bana öğrettiği çok şey var....
Her şeyden önemlisi insan hiç bir şey için acele etmemeli ve zamanın tadını çıkarmalı..Gerçekten geçmez gibi görünse de zaman çok çabuk geçiyor ve geçmişi bir daha yaşamak mümkün olmuyor.




Sevgili Oğlum,
Dilerim yeni yaşında mutlu, huzurlu ve sağlıklı olursun.İyi ki varsın ve iyi ki benim oğlumsun,yüzünde ki gülücükler hiç solmasın.Seni çok seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder