29 Şubat 2012 Çarşamba

13.Hafta...

Yeniden merhaba!...
Bir haftayı daha geride bıraktık .Bu haftanın en önemli olayları trisomy 13 + 18 ve NT (ense kalınlığı) testlerini yaptırmak oldu.Neyse ki görünürde çok şükür sıkıntı yok dilerim de olmaz.
Bu haftanın en güzel yanı mide sıkıntılarımın önemli ölçüde azalması oldu.Uykuya hala yenik düşüyorum.Akşamları geç saate kadar oturmam mümkün değil.Karnım belirgin olmaya başladı.İkinci gebelikte erken çıktığını duymuştum ama bu kadar da erken beklemiyordum doğrusu.Karnım yine Yağız daki gibi büyük.13 haftaya göre 5 aylık duruyor diyebilirim.Duyduğuma göre bu annenin iç karnıyla alakalıymış.İç karnı dar olanlar ve iç karnı geniş olanlar....Benim iç karnım bir hayli genişmiş demek ki.
Yağız da duruma alıştı artık hatta benimle dalga geçiyor Şişko diyor bana :)...
12+2 den beri kasığımda biraz kıpırdanmalar hissetsem de bebeğimin hareketlerimi emin olamadım fakat 13+5 de hissettiğim kesinlikle evet o dedim...(Yağız 'da 16.haftamda hissetmiştim ilk gebelikte geç hissetmek normalmiş)13 haftadır yanımda kalan annemin 3 gün önce kendi evine geçmesi ise beni sudan çıkmış balığa döndürdü.Canım annem iyi ki varsın Allah başımızdan eksik etmesin. 
Haftaya görüşürüz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder