20 Şubat 2012 Pazartesi

İlk 12 Haftam

Hafta hafta gebeliğimi paylaşmaya karar verdim.İlk hamileliğimde yapamamıştım umarım Yağız beni affeder.Yağız'a hamileliğim çok rahat geçmişti.Ancak ''Her hamilelik farklıdır ''sözü çok doğruymuş.

22 Aralık 2011'de hamile olduğumu öğrendim.Benim için süpriz olmadı beklediğim bir olaydı ama test sonucunu görene kadar acaba mı? dedim .7.Haftamda yani 11 Ocak 2012 de ultrasonda ilk kalp atışlarını görmek çok keyif vericiydi.9.Haftamda artık ince bir belim olmadığını fark etmeye başladım 10.Haftamda tam iyi geçti derken bulantı , midemde yanma ve ekşime ile tanıştım.İşin ilginç hali bulantılarım akşam olmaya başlamış ve koku hassasiyetimden dolayı insanlar bile kokar gibi olmuştu benim için.6.Haftamda başlayan uyku halim hiç ama hiç geçmedi hala uyumak uyumak ve uyumak istiyorum.Çok yemek yemediğim halde kendimi şişmiş hissediyorum ...Hayatımda yemediğim kadar turşu ve acı yedim diyebilirim..12.Haftada doktor kontrolünde tosbişimin zıp zıp zıplayıp hop hop hopladığını görmek çok güzeldi...Cinsiyet konusuna gelince her anne gibi tabi ki merak ediyorum ama ''Kız olsun ,erkek olsun ''gibi bir tercih yapmak bana her zaman yanlış gelmiştir.Benim için tek önemli olan şey dünyaya sağlıklı bir çocuk getirebilmektir.
               Haftaya görüşmek dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder