21 Şubat 2012 Salı

Evdekiler Duyun Sesimi immmdaattttt

Malum Yağız her sabah benimle işyerimde ki kreşe geliyor önce onu bırakıyor sonrada kendimi işe atıyorum.Bu aralar iyice eminim ki ben Yağız'la resmen yapışık geziyorum karnımda ki bebeği bile yemin ediyorum bazen unutuyorum...Herkesin İmdatttt dediği anlar vardır ya bende şuan o durumdayım.Eskiden bu kadar kendimi yorgun hissetmiyordum hatta herzaman herşeye bir çözüm sunabildiğim için Süper Anne olmuştum.Ama yok artık istifa edeceğim yada şartlarım kabul edilecek..

 1.Eve geliyorum (Yağız'la) dakka bir gol bir Anneeeeee Oynayalım mı? Annecim bir dur üzerimi bari değiştireyim.
2.Anneyi lütfen getir götür işlerinde kullanmayalım...(Arabamı getir ,kitabımı ver ,yatatakdayken su getir)
3.Akşam 19:00-20:00 arası Anne diye hitap edilmesini  istemiyorum...(O evde babada var )
4.Annenin tuvalette rahat bırakılması...(Napıyosun ? Nezaman çıkacaksın ? gibi soruların sorulması yasak)
5.Gece uyanınca Anneeee diye bağırmak yasak.(Bikere de baba diye bağır be yavrucum)
6.Yapılan yemeklere burun kıvırmak yasak..(Ne bulduysanız onu yiyeceksiniz)
7.Tuvalette çiş damlaları bırakmayın lütfen (klozetin bir kapağı var kaldırın ve işiniz bitince 
indirin)
8.Yapılan her faaliyet için mutfaktan odalara çağrılmak yasak( anne bak ne yaptım)
9.Sabah okula giderken bir cümleyi defalarca tekrar ettirmek yasak.(çişini yap dişini fırçala vs )
    Anlayacağınız erkeklerle yaşamanın bazı zorlukları var şuan düşünüyorum da eğer ikinci de erkek olursa(önemli olan sağlıklı olması) hayatımdaki pembe rengi tamamen kaybedebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder