22 Şubat 2012 Çarşamba

Dinozorlara Yolculuk

Geçtiğimiz haftalar da Ankamall Alışveriş Merkezinde dolaşırken Yağız ''anne dinozorlar bakkkk'' diye beni çekiştirince bir de baktım ki daha önceden reklamını gördüğüm aaaaaaaa Ankara'ya gelecekmiş beraber gideriz dediğim dinozorların geldiğini gördüm.(Ne yalan söyleyeyim bilet ücreti bence çok fazlaydı.) Tabi hemen içeri daldık Yağız'ın şaşkın bakışlarını hatta bir ara ''Anne gerçek gibi '' demesi ve korkmuş  bakışlarıyla  yolculuğumuza devam ettik.Ben de çok beğendim çok emek harcandığı belliydi. Yağız dinozorlara çok meraklı onun sayesinde bende bir çok dinozor türünü öğrendim.''Bir oturuş da yedi tane dinozor ismini sayabilen kişi eğer paleontolog değilse kesin annedir''...

  Bu arada dinozorlarla ilgili önerebileceğim bir kitap   budur...
  
Bakmak isteyenler içinde gezimiz de çektiğim resimler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder